Image yaali هوش پیشگامانی :: دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

آرمان پیشگامان: ما پیشگامان اندیشمند شهرمان هستیم بر آنیم به یاری خدا پیشگامان دانشمند ایران زمین باشیم
دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

مدیر دبیرستان: آقای جهانشاه بهداروند

پیام های کوتاه
اطلاعات عمومی

پستخانه

سلام شما به تازگی وارد این صفحه شده اید
دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

هوش پیشگامانی

واحد پیشگامان اندیشه | سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ

  • واحد پیشگامان اندیشه

نظرات  (۱۶)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
  • بهنام ابراهیمی
  • سلام این هم از وبلاگ من
  • نوشاد ابراهیمی
  • سلام آقای ظهراب زاده این وبلگ منه:noshadebrahimi.blog.ir
  • نوشاد ابراهیمی
  • سلام آقای ظهراب زاده.این وبلاگ منه.noshadebrahimi.blog.ir
  • مهدی جوادی
  • سلام من مهدی جوادی هستم.
  • بهنام ابراهیمی
  • آقای ظهراب زاده این آدرس وبلاگ منه behnam55. blog. ir
    سلام اقای ظهراب زاده وبلاگ درست کردم منم امین

  • مهدی حیدری
  • سلام اینم آدرس وبلاگمfilsofan.blog.ir
  • محمدمهدی کلانتر
  • سلام.من محمدمهدی کلانتر هستم اینم آدرس وبلاگم:VARZESH1393.BLOG.IR
  • حسین حسین پور
  • آدرس وبلاگ:gotvand.blog.ir
  • محمدمهدی کلانتر
  • سلام.آقی ظهراب زاده این
    ادرس ویلاگم
    varzesh1393.blog.ir
  • پژمان اسداله پور
  • آ قای ظهراب زاده من پژمان هستم
  • فرداد شعبانی
  • سلام اقا منم فرداد این روز اخری یه پیام هم دادم دیگه نمرشو میگیرم ها من پیامو دادم خودتم میدونی وبلاگ دارم
    http://mobindownload1393.loxblog.com/
  • محمدرضا مزکی زاده
  • په عکسای اردو طبخ غذا
  • یاسر حسین پناه
  • 199 جمع هردوعدد ضربدر عدد دوم بعلاوه ی عدد اول
  • شهاب کلهری
  • جواب:199
    7=6+1=2*3=1+2
    31=28+3=4*7=3+4
    71=66+5=6*11=5+6
    127=120+7=8*15=7+8
    199=190+9=10*19=9+10
    پس بنابراین جواب199است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    پیامک مدرسه: 50002040506280  تلفن مدرسه 06136326280
    چاپ این صفحه چاپ این صفحه
    پیج رنک گوگل