Image yaali زندگی نامه محمدرضا مزکی زاده :: دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

آرمان پیشگامان: ما پیشگامان اندیشمند شهرمان هستیم بر آنیم به یاری خدا پیشگامان دانشمند ایران زمین باشیم
دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

مدیر دبیرستان: آقای جهانشاه بهداروند

پیام های کوتاه
اطلاعات عمومی

پستخانه

سلام شما به تازگی وارد این صفحه شده اید
دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

زندگی نامه محمدرضا مزکی زاده

واحد پیشگامان اندیشه | جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

زندگی نامه:

نام: محمدرضا

نام خانوادگی: مزکی زاده

در یک نگاه:

نوجوانی هستم 14 ساله  به لطف خداوند الان در مدرسه پیشگامان اندیشه مشغول به تحصیل هستم و باعث افتخار من است. در کنار مدرسه به تحصیل زبان انگلیسی میروم و هم اکنون به سطح پیشرفته رسیده ام. به جلسه قرائت قرآن(صوت) و حفظ قرآن هم میروم که حاصلش حفظ چهار جزء از قرآن و افتخارات بسیاری است.

کلاس:  هفتمیم و داریم میریم هشتمآرام

معدل خرداد: 19.90

رتبه در کلاس: نوبت اول : شاگرد اول ا  نوبت دوم: شاگرد دوم

*روز تولد: 9 نهم

ماه تولد: آبان

رشته های ورزشی مورد علاقه:

به ورزش والیبال و شنا علاقه دارم ولی به طور حرفه ای دنبال نمی کنم

رشته های پرورشی مورد علاقه(مذهبی شعر سرود و غیره ):

مذهبی و سایبری

مقام های کسب شده پرورشی در سطح مدرسه شهرستان استان کشور و بین المللی :

چهار دوره پیاپی نفر اول مسابقات قرائت منطقه ای در کلاس های چارم تا هفتم-یک دوره نفر اول مسابقات حفظ کلاس سوم- نفر اول مسابقات ترتیل خوانی بسیج در سطح منطقه ای-و کلی افتخار دیگه که یادم نیست!!خنده

کتاب مورد علاقه: قرآن

فعالیت های من:

یکی از فعالیت های من در عرصه وب طراحی و مدیریت سایت است که ثمره آن یک دانلود سنتر(سایت دانلود) قدرتمند است نام این سایت گتوند دانلود است که تا کنون هزینه و وقت زیادی را صرف آن کرده ام و توانسته ام یه طور هایی اشتغال زایی کنم به طوری که دو نفر رو وارد سایت کردم البته مالک و مدیر اصلی سایت بنده هستم آدرس این سایت در پایین است.

www.Gtv-dl.ir

شغل مورد علاقه در آینده:

همه چیز دست خداست اما خودم دوست دارم برم دنبال کامپیوتر و شاید دبیر کامپیوتر شاید مالک یه سایت بین المللی و شایدم برنامه نویس هرچی خدا بخواد.

«ما هم از خداوند منان توفیق روز افزون شما را خواستاریم»

  • واحد پیشگامان اندیشه

نظرات  (۱)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
  • اصغر رضایی گماری
  • با سلام و دورد 
    مزکی یکی از دانش آموزای خوب و آینده دار شهرماست
    برنامه های خوبی برای آینده داری 
    موفق باشی...
    پاسخ:
    با تشکر از آقای رضایی دبیر مطالعات اجتماعی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    پیامک مدرسه: 50002040506280  تلفن مدرسه 06136326280
    چاپ این صفحه چاپ این صفحه
    پیج رنک گوگل