Image yaali زندگی نامه حسین حیدری پور :: دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

آرمان پیشگامان: ما پیشگامان اندیشمند شهرمان هستیم بر آنیم به یاری خدا پیشگامان دانشمند ایران زمین باشیم
دبیرستان پیشگامان اندیشه گتوند

مدیر دبیرستان: آقای جهانشاه بهداروند

پیام های کوتاه
اطلاعات عمومی

پستخانه

سلام شما به تازگی وارد این صفحه شده اید
دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی فارسی حدیث موضوعی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

زندگی نامه حسین حیدری پور

واحد پیشگامان اندیشه | شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ق.ظ

زندگی نامه

نام: حسین

نام خانوادگی: حیدری پور

خلاصه ای از زندگی حال:

نوجوانی هستم که 13سال از پروردگارم عمر گرفتم و به لطف و رحمتش ایمان دارم من در کلاس های: زبان خارجه ،خوشنویسی با نی، وکلاس کامپیوترودر جلسات مسجد شرکت دارم،در رباتیک هم حرف هایی برای گفتن دارم .در دبیرستان هیئت امنایی پیشگامان اندیشه مشغول به تحصیل هستم و از تمام کسانی که در این مدرسه برای افزایش دانشم می کوشند کمال تشکر را دارم و به آنها افتخار می کنم.خنده

کلاس: هفتم ان شاءالله امسال هشتم

معدل خرداد:20

رتبه در کلاس:در دو نوبنت: شاگرد اول

روز تولد: 6

ماه تولد: بهمن

رشته های ورزشی مورد علاقه:

پینگ پنگ،کشتی،والیبال ولی در موقع مدارس برای توجه بیشتر به درس ادامه ندادم

رشته های پرورشی مورد علاقه:

نهج البلاغه،زبان خارجه،کامپیوتر

مقام های کسب شده پرورشی:

در رشته نهج البلاغه مقام اول در منطقه و مقام دوم درشهر های شمالی استان خوزستان . موفق به کسب مقام هایی در رشته روباتیک و کامپیوتر بصورت سطحی و هزاران موفقیت دیگه که بگم ریا میشه در کارنامم دارم. آرام


کتاب مورد علاقه: قرآن

داستان مورد علاقه: رمان چند جلدی خاطرات دکتر دولیتل

شغل مورد علاقه در آینده:

شغلی را دوست دارم که به مردم کمک کند مانند معلمی پزشکی و... البته بیشتر دندانپزشکی را

 یادگاری :

((باز ادامه بده)) یعنی هنگام شکست باز ادامه بده

ان شاءالله در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشید

  • واحد پیشگامان اندیشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیامک مدرسه: 50002040506280  تلفن مدرسه 06136326280
چاپ این صفحه چاپ این صفحه
پیج رنک گوگل